תחושת עומס וחוסר יכולת להתמודד – טיפול באמצעות פרחי באך

תוכן עניינים

עם נטלי ערכתי שיחת אבחון טלפונית מאחר והיומיום שלה עמוס עד אפס מקום ואין לה אפשרות להכניס סיכה ובטח שלא פגישה פרונטאלית. כבר בשיחת האבחון הראשונה שלנו, הבנתי שאני מדברת עם אישה חזקה ואסרטיבית, כזאת שמשיגה בדרך כלל את מה שהיא רוצה.

נטלי שיתפה אותי שהיא עוברת תקופה מבולבלת, קשה נפשית ושהיא מרגישה חסרת ישע. היא לא מבינה מה קורה לה ולמה? עד לא מזמן היא הצליחה להחזיק את כל הכדורים באוויר, תקתקה מיליון משימות, ילדים, קניות, כביסות, עבודה ואפילו בישולים ועכשיו… כל הכדורים נשמטים לה בין הידיים והיא מרגישה שהיא כורעת תחת נטל העומס.

"אני מרגישה שאני טובעת ורק מנסה להחזיק את הראש מעל למים" סיפרה לי נטלי, "אני מוצפת מרוב אחריות, משימות שלא נגמרות, עייפות, מרגישה שהכול על הכתפיים שלי ואם אני לא אטפל בדברים הכול יקרוס. ובעלי כל כך עסוק ובקושי נמצא בבית, אני לא רגילה לבקש ממנו עזרה כי אני רגילה לעשות הכול לבד ובעצמי. אבל… אני כבר מרגישה שאני לא יכולה להתמודד לבד יותר. אני חייבת עזרה ומבינה שהגיעה הזמן להתחיל לדאוג גם לעצמי. כבר תקופה ארוכה שאני בדיכאון, תשושה ועייפה נפשית וגופנית ואין לי כוח לעשות אפילו מטלות יומיומיות פשוטות כמו כביסה ובישול. הכול מרגיש קשה והכי עצוב מרגיש חסר משמעות."

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

הכנתי לנטלי תמצית שנועדה לא רק לחלץ אותה מהמצב הדיכאוני בו היא הייתה שרויה, אלא ובעיקר לחזק את הביטחון שלה בעצמה, להחזיר לה את ההערכה ותחושת המסוגלות העצמית, כך שהיא תוכל לראות את הבעיות שהיא מתמודדת איתן בפרספקטיבה נכונה והיא תרגיש שיש ביכולתה להתמודד איתן. כלומר שילבתי אלמנטים של טיפול בדיכאון, טיפול ברגשות שליליים, טיפול בעייפות ועוד.

הטיפול נמשך 4 בקבוקים בלבד ובשיחת הטלפון האחרונה סיפרה לי נטלי כי היא עברה שינוי כה גדול, שלא האמינה שניתן לחולל אך ורק בתהליך טיפול בפרחי באך. חיי היום יום שלה מתנהלים בנינוחות גדולה יותר ועם הרבה פחות לחץ. היא נוטה להיות יותר סלחנית כלפי עצמה ורגועה יותר והכי חשוב חזרה לה המשמעות, התשוקה ושמחת החיים.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי