מימוש עצמי – טיפול בתחושת חוסר מימוש עצמי

חוסר מימוש עצמי
תוכן עניינים

על טיפול בתחושת חוסר מימוש עצמי ותמציות באך

אנחנו חיים רק פעם אחת, כשהמטרה של רובינו היא למצות ככל הניתן את החיים וליהנות מהם. יחד עם זאת, אנו חיים בעידן בו הציפיות של אחרים מאתנו ושלנו מעצמנו תהיינה גבוהות במיוחד, כאשר החברה מצפה להישגים גדולים בכל תחומי החיים. כך יוצא שאנשים רבים אשר לא מצליחים להגיע להישגים או לעמוד בציפיות שונות, עלולים להתמודד עם תחושה של חוסר מימוש עצמי, ועם שורה לא קצרה של סימפטומים נלווים לתחושה זו כמו: דכדוך, חוסר ביטחון עצמי ועוד.

החדשות הטובות הן, שיש מה לעשות בכדי להשיג שינוי בתחום זה בפרט, ובחיים בכלל, כאשר בחירת שיטת טיפול בתחושת חוסר מימוש עצמי שהינה מתאימה ויעילה, תהווה ללא כל ספק, כצעד חשוב ומשמעותי בדרך להשגת שינוי.

החשיבות של נקיטת פעולה 

כל אחד מאתנו עלול לחוש במצבים שונים בחיים, ובתחומים שונים, שהוא לא מממש את היכולות והכישורים שלו כפי שהוא מצפה מעצמו.
אבל בעוד שרוב האנשים מתמודדים עם תחושות שכאלו לעיתים רחוקות, וגם כשתחושות אלו מגיעות, הם בדרך כלל נוקטים בפעולות שונות על מנת להתמודד איתן, אנשים אחרים עלולים להיות מלווים בתחושה הזו לאורך כל חייהם, בכל תחומי החיים ואף להגיע למצבים של דכדוך ואך דיכאון כתוצאה מהתחושה הזו.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

אז כאמור, הצעד הראשון בדרך להשגת שינוי הוא הבנת הבעיה ונקיטה בפעולה על מנת לפתור אותה, כאשר יישום של אחת משיטות הטיפול המוצעות תהווה כדרך הטובה ביותר למטרה.

טיפול בתחושת חוסר מימוש עצמי באמצעות פרחי באך

במסגרת החיפוש אחר טיפול בתחושת חוסר מימוש עצמי, אנשים רבים נרתעים מטיפול תרופתי – מתוך חשש מתופעות הלוואי השונות אשר עלולות להוות חלק מהטיפול. אחרים אומנם מאמינים בטיפול התרופתי, ואף נוטלים אותו, אך מבקשים לשלב אותו עם טיפול משלים, לצורך השגת תוצאות מיטביות, במועד הקצר ביותר האפשרי.

החדשות הטובות הן כי טיפול בפרחי באך יכול לענות על דרישותיהם של כל אותם אנשים אשר תרים אחר טיפול בחוסר מימוש עצמי.
טיפול בפרחי באך הינו טיפול טבעי – כך שאין מה לחשוש מתופעות לוואי. הליך הטיפול הינו נקודתי ומותאם באופן פרטני למטופל –
הטיפול מתחיל רק לאחר הליך אבחון מדוקדק ומקיף – כאשר המטופלים יכולים להיות אנשים בכל קשת הגילאים, ולהיות יעיל גם בתור טיפול בתופעות גיל המעבר, טיפול בהפרעות קשה וריכוז ועוד רבים.

הליך טיפול באמצעות פרחי באך לא דורש הליכים מורכבים או שיחות ארוכות, כאשר לצד שיתוף הפעולה בהליך האבחון, כל מה שהמטופל יתבקש לעשות בהמשך הדרך זה פשוט ליטול את התמציות בהתאמה להנחיות – מספר פעמים ביום, בכל יום, למשך תקופת הזמן שתוגדר – בדרך כלל מדובר בתקופת זמן קצרה.

התוצאות של הליך טיפול באמצעות פרחי באך אמורות להיראות תוך זמן קצר מתחילת הטיפול – כך שכבר אחרי הצנצנת הראשונה של התמצית, המטופל אמור להרגיש שיפור בתחושה הכללית, ואולי אף לנקוט בפעולות של עשייה ושינוי בחיים שלו.

חוסר מימוש עצמי

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי