טיפול בתחושת עצבות, דכדוך ודיכאון – טיפול טבעי בפרחי באך

תוכן עניינים

"מבחוץ נראה שהכול טוב… יש לי אישה וילדים, עבודה קבועה ויחסית מסתדר מבחינה כלכלית ועדיין… בפנים אני מרגיש ריקניות ועצבות, אין לי חשק לכלום. לא מצליח לשמוח באמת, ליהנות ממה שיש לי… מרגיש שלאט לאט הדכדוך והעצב משתלטים עליי".

כך התחיל רמי את השיחה איתי. בחור מקסים, רגיש מאוד לאחרים ועם יכולת נתינה עצומה ולב גדול. בפגישה איתו זיהיתי את עיניו הכבויות והעצובות, ראיתי איך העייפות משתלטת על נפשו וגופו ואיך מיליון מחשבות מטרידות את מנוחתו.
רמי ציין בפניי כי הוא מרגיש ייאוש וחוסר תקווה למשהו חיובי שיקרה בחייו. כאילו נשאב למין חור שחור ואינו יודע איך לצאת ממנו. הוא רק יודע שהוא כבר לא יכול לבד וצריך שמישהו יעזור ויושיט לו יד.

התמצית שהכנתי לרמי נועדה לחלץ אותו מהמצב הדיכאוני בו היה שרוי, לפזר את העננה הכבדה שהתיישבה על ליבו ולאפשר לו לראות וגם להרגיש את הטוב בחייו. לאחר תקופה קצרה רמי חש הטבה גדולה ומשמעותית בהרגשה, הייאוש פינה את מקומו לניצנים של תקווה והחיוך חוזר אל חייו.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

כמעט ואין אדם שלא חווה תקופה של דכדוך ודיכאון שמלווה בתחושות ייאוש, מועקה שמתיישבת על הלב, עצב שמשתלט על כל חלקה טובה והיעדר אנרגיה לשנות את המצב. גם אם על פניו אתם מתפקדים כרגיל, מתחת לפני השטח תהיה עצבות גדולה וירידה משמעותית בשמחת החיים.
לפעמים ישנה סיבה "מספיק טובה" לייאוש: כישלונות שחווינו, פרידה מאדם אהוב, מחלות וכאבים פיזיים, טראומות וצלקות שלא מגלידות ועוד.
ולפעמים הדיכאון פתאומי ובלתי מוסבר, כאילו ענן שחור נופל עלינו, ללא קשר למצב האמתי וללא סיבה הנראית לעין.

אם אתם מרגישים שהדיכאון משתלט עליכם ואינו מרפה, זה הזמן לפנות לטיפול פרחי באך אשר יכול בקלות ויחסית במהירות לעזור ולהקל.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי