טיפול טבעי להקלה אחרי לידה – פרחי באך

תוכן עניינים

חברה טובה שלי שיתפה אותי לאחר לידת ביתה, שהיא מרגישה שהדיכאון משתלט עליה, היא מרגישה שהיא בלחץ אדיר. הסטרס לא נותן לה מנוח, תחושת העייפות תהומית והיא בעיקר מרגישה רגשות אשם קשות שהיא לא מצליחה לשמוח ולהתרגש מהתוספת החדשה למשפחתה. "היא כל כך מתוקה וקטנה וכולם מסביבי כל כך שמחים ומאושרים? אז למה אני לא מצליחה לשמוח? איזו מן אמא אני?"

אז נכון, ילדים זו אכן שמחה, אבל הדרך אל האושר רצופה במהמורות וקשיים ולא תמיד בשנייה שאת יולדת את מתאהבת והכל ורוד ומרגש ושמח.
ההלם, העייפות, הבדידות, התחושה שהחיים שהיו נגמרו, החרדה לתינוק קטן, ההיסטריה מכל בכי, חוסר הוודאות והסטרס שנמצא שם תמיד. ולבד לבד לבד. הכי לבד שיש.
זה טבעי ומובן ולצערי הרב פשוט לא מדובר מספיק.

לרכישה בחנות:

-17%

תמצית פרחי באך סטרסי – הפחתת סטרס, לחץ ומתח נפשי

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%
250.00
-17%

הכנתי לה תמציות באך שתעזור לה להתאושש מחוויית הלידה, תסייע לה במלאה הלא פשוטה של הסתגלות לשינויים המשמעותיים שעברה, תסייע בהתמודדות עם אותם רגשות שליליים שצצו אחרי הלידה (כמו מתח, לחץ ורגשות אשמה) ותחזיר לה את הביטחון, השלווה והרוגע הנפשי. והכי חשוב תמציות פרחי הבאך הן טבעיות לחלוטין, ללא חומרים כימיים, ללא תופעות לוואי ולכן מצוינות לנשים בהריון ולאחר לידה.

אם את קוראת ומזדהה, אם את מרגישה בתוך תהום, אם הכול נראה לך שחור, פאסימי וחסר תקווה, אם הייאוש והמועקה משתלטים לך על הנשימה – אל תתמודדי לבד עם התחושות הקשות.
אני והתמציות כאן בשבילך! כדי להאיר לך עם קרן שמש את המקום החשוך, כדי להחזיר לך את עצמך שהלכה לאיבוד בדרך, וכדי לתת לך את הכוח להתמודד.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי