פרחי באך טיפול טבעי לעייפות – המקרה של אורית

תוכן עניינים

"אני כל הזמן עייפה וחסרת אנרגיה… מרגישה שהראש שלי עובד שעות נוספות – עבודה, ילדים, כביסות, קניות, ארוחות, ניקיונות… מיליון מטלות שלא נגמרות. גם בלילה זה ממשיך, לא מצליחה לישון טוב וכל הזמן חושבת מה נעשה ומה עוד צריך לעשות…"

אורית, הגיעה אליי לטיפול באמצעות תמציות באך במטרה לטפל בבעיית שינה שהפכה בשנה האחרונה לבעיה שלא ניתן להתעלם ממנה. כבר שנים שהיא מתקשה להירדם ועד שכבר נרדמת, ישנה שינה לא רצופה ולא איכותית. אורית תיארה בפניי את הקושי שלה להתנהל בעבודה ואחה"צ עם הילדים לאחר לילות ללא שינה רצופה. כתוצאה משינה לא איכותית ומהיעדר שעות השינה, היא הרגישה עייפות גדולה מאוד, חוסר באנרגיה ושמחת חיים, וכל דבר עבורה היווה מאמץ גדול.

הכנתי לאורית בקבוק תמצית פרחי באך מותאם אישית עבורה, שיעזור לה להפיג את תחושת העייפות, ימלא אותה באנרגיה וחיוניות וירגיע את הראש שלא מפסיק לעבוד ואת הדאגות היומיומיות כדי ששנת הלילה שלה תהיה איכותית וטובה. כבר לאחר מפגש אחד ובקבוקון של תמצית פרחי באך, הורגש שינוי משמעותי ולאחר חודש, ושתי פגישות בלבד אורית חזרה לישון.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

אם אתם לא ישנים טוב כתוצאה ממחשבות מטרידות, חששות ודאגות, אם אתם מתקשים להירדם בגלל לחצים ופחדים ומרגישים עייפות וקושי לתפקד במהלך היום, אני מזמינה אתכם לבחור טיפול בעייפות ובבעיות שינה באמצעות תמציות פרחי באך. התמציות ימלאו לכם את המצברים, יטעינו אתכם באנרגיה ויאפשרו לכם להירדם בצורה קלה ולישון שינה רצופה ונטולת טרדות.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי