דברים שרציתי לשאול

SharonFAQ

מדוע כדאי להשתמש בפרחי באך?

חוסן רגשי, תחושה הרמונית ומאוזנת ונפש רגועה מחזקות את המערכת החיסונית ומאפשרות לגופנו להתמודד טוב יותר עם משברים, מחלות, לחצים וקשיים בחיי היומיום אשר מחלישים את גופנו. תמציות פרחי באך מאפשרות לנו לחיות חיים רגועים ושלווים יותר.

SharonFAQ

מי מוסמך להכין תמציות פרחי באך?

מטפל שלמד טיפול בפרחי באך, סיים את הקורס, עמד בכל הדרישות האקדמיות והוסמך על ידי ממרכז באך באנגליה. מומלץ לוודא כי למטפל יש תעודה שחתומה על ידי מרכז באך באנגליה.

SharonFAQ

למי מיועדים פרחי הבאך?

תמציות פרחי באך מיועדות לכל הגילאים: תינוקות מגיל לידה, ילדים ומבוגרים.
תמציות פרחי באך מתאימות גם לאנשים חולים ולנשים בהריון.

SharonFAQ

מתי אתחיל להרגיש שינוי ושיפור?

פרחי באך עובדים על כל בן אדם באופן שונה והשאלה תוך כמה זמן מרגע לקיחת התמצית הוא ירגיש בשיפור תלויה בסיטואציה עמה המטופל מתמודד, בחוסר האיזון בו הוא נמצא, בתכונות האופי שלו ובחוויות החיים שלו.
יש קשיים שהם נקודתיים לסיטואציה מסוימת שאיתה אנחנו מתמודדים כמו: פחדים מכל מיני סוגים (מבחנים, פחד לדבר מול קהל, חרדת מבחנים…) נשים בהריון ואחרי לידה, הסתגלות לשינויים והתחלות חדשות וכדומה. ויש קשיים כמו חוסר ביטחון, טראומות מהילדות, אישיות מרצה וכדומה, שהם טבועים בנו כל כך עמוק עד שהם כבר חלק ממי שאנחנו ומהאישיות שלנו, לאורך השנים הדחקנו אותם כל כך עמוק בתוכנו ואלה המקרים שככל הנראה ידרשו יותר זמן לטיפול. כמעט ואין סיטואציה רגשית שבהם פרחי הבאך לא יגרמו להקלה גדולה, שיפור ושינוי וההבדל הוא רק בהיבט של הזמן ומשך לקיחת התמציות. יש קושי שיכול להיפתר בחודש אחד בלבד ובבקבוק טיפולי ואחד ויש קשיים שידרשו כארבעה בקבוקי טיפול בכדי להגיע לתוצאה רצויה. 

SharonFAQ

האם אני צריך להאמין כדי שהתמצית תשפיע?

שאלת מיליון הדולר!
והתשובה אליה שוות ערך למיליון דולר! מאחר ואין צורך באמת להאמין בטיפול בשביל שהוא יעבוד! יש רק צורך אחד עיקרי והוא – לרצות לשנות ולשפר את המצב ולקחת את הטיפות באופן קבוע. ולראיה תינוקות וילדים ואפילו גם חיות אינם מודעים לכך שהם לוקחים תמצית פרחי באך וההורים מטפטפים להם את הטיפות בתוך הבקבוק שהם לוקחים לגן או לבי"ס וניתן לראות שינוי בצורה מדהימה ומופלאה למרות שהם לא מודעים לטיפול ולמטרתו. 

SharonFAQ

כמה תמציות ניתן לשים בבקבוק טיפולי?

קיימות 38 תמציות כשכל תמצית מטפלת ברגש מסוים, לאחר שיחת אבחון מקיפה והבנה מדויקת של הרגשות בהם מעוניינים לטפל, ניתן לשים בבקבוק טיפולי מספר תמציות שונות. יש מקרים שהמטופל נמצא בחוויה רגשית קשה ואז ניתן לשים מספר רב של תמציות יחד ולאט לאט בהדרגה לדייק ולצמצם את מספר התמציות בבקבוקים הבאים.

SharonFAQ

מה ההבדל בין התמצית שאת מכינה לי ובין תמצית רסקיו?

תמצית רסקיו מכילה 5 סוגי תמציות פרחי באך בלבד מתוך 38 תמציות פרחי באך. מדובר במוצר מדף שנועד לספק הקלה במקרה נקודתי וקצר של לחץ או חרדה, אך יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי הפתרון הוא זמני ואינו תחליף לריפוי עמוק ויסודי.
התאמת התמצית למטופל הינה קריטית להצלחת הטיפול ולריפוי מוצלח ובמידה ואין התאמה לאחת מחמשת התמציות שמרכיבות את הרסקיו, לא תהיה כל השפעה. בטיפול שנעשה איתי, אני מרכיבה תמצית ייחודית ומותאמת אישית במדויק עבורכם ומטרתה לטפל בקשיים שאיתם אתם מתמודדים, שאינם דומים לקשיים של אדם אחר. 

SharonFAQ

האם התמציות מתאימות לנשים בהריון?

בהחלט ואפילו רצוי! מאחר ומדובר בתמציות צמחים טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא חומרים כימיים, אינה חודרת לשילייה וללא תופעות לוואי. זוהי שיטת טיפול בטוחה ב 100% ומתאימה מאוד לנשים בהריון, מצוינת בזמן הלידה ולנשים לאחר לידה שמניקות.
כמעט כל אישה בהריון ואחרי לידה חווה רכבת הרים של רגשות ותמציות פרחי הבאך יכולות לסייע רבות באיזון תחושות ורגשות שליליים, בהרגעת חרדות, פחדים וחששות ובתמיכה רגשית בתקופה מלאת שינויים.

SharonFAQ

האם פרחי באך מטפלים גם במחלות?

אומנם פרחי באך מטפלים ברגשות אבל בצורה עקיפה הם יכולים לטפל גם במחלות.
כיום אנו יודעים שמחלות פיזיות רבות קשורות למצבנו הנפשי. מחלות כרוניות רבות מתפרצות בזמנים בהם אנחנו יותר מתוחים ולחוצים, חרדים ודואגים, כועסים, עייפים ועצבנים. כמו כן יש מחלות בעלות בסיס פסיכוסומטי. כשאנחנו מתוחים הגוף שלנו נמצא בעומס, המערכת החיסונית שלנו ירודה ולגוף קשה יותר להתמודד עם הווירוסים והחיידקים הרבים שמקיפים אותנו.
כמטפלת בפרחי באך, אינני מטפלת במחלה הפיזית, אלא בהיבטים הרגשיים העוברים על המטופל – פרחי באך עובדים על איזון הנפש, ומכאן נגזר שיפור הבריאות והחוסן הנפשי והגופני.

SharonFAQ

האם ניתן לשלב טיפול בפרחי באך עם תרופות ושיטות טיפול נוספות?

מאחר והתמציות הן טבעיות לחלוטין, ניתן לקחת במקביל תרופות קונבנציונליות ולשלב כל שיטת טיפול אלטרנטיבית אחרת ללא חשש.

SharonFAQ

כשרות פרחי באך - האם פרחי באך כשרים?

השימוש בפרחי באך הוא לרפואה בלבד והצלת חיי אדם הינה ערך עליון שקודם אף לשבת, כשבעיה רגשית אינה פחותה ממחלה גופנית מצאו הפוסקים להתיר את כשרות פרחי הבאך.

התמציות משומרות באלכוהול (כי הן טבעיות ואין חומרים כימיים ומשמרים) והליטאים נוהגים לשים את הטיפות בתוך כוס מים, וכך זה בטל בשישים.
והחסידים מתירים ישירות מתחת ללשון מתוך זה שזה לא דרך שתייה.

חקרו וחתמו על היתר: הרב פאלק, אב בית דין גייטסהד הרב פרידלנדר, מוץ עדה חרדית – פסק כשר וישר הרב אולמן זלמן, בד"ץ עדה חרדית.

SharonFAQ

כמה פעמים ביום ניתן לקחת מהתמצית?

המינון המקובל המינימלי הוא 4 פעמים ביום 4 טיפות כל פעם. מעבר לזה ניתן לקחת על פי הצורך אותו חש המטופל. אין מצב של לקיחת יתר או מינון יתר.

SharonFAQ

אופן השימוש בפרחי באך

לטפטף באמצעות הפיפטה 4 טיפות ו- 4 פעמים ביום ישירות לפה, לכוס או בקבוק מים, מיץ, קפה, תה או כל משקה נוזלי אחר (כל עוד נשתה אותו עד הסוף). מינימום 16 טיפות ביום ואם יש צורך אז רצוי לקחת יותר. חשוב להתמיד ולצרוך על בסיס יומיומי על מנת שהטיפול יעבוד. לא חייבים לקחת את התמצית בשעות קבועות, ולא משנה אם לפני או אחרי אוכל. אפשר לצרוך במקביל כל טיפול תרופתי או רגשי.

SharonFAQ

משך זמן הטיפול​

אורך הטיפול משתנה מאדם לאדם ותלוי גיל, סיטואציה ומאפיינים אישיותיים. אין פה קסם. כן יש פה תהליך קסום שיקל עליכם את החיים. מדובר בתהליך שעובד בצורה הדרגתית על איזון, הפחתה וריכוך של הרגשות השליליים שלנו. הוא לא מעלים לגמרי, לא משנה לנו את האופי ואת מצב החיים (הרי זה לא באמת אפשרי) אבל הוא כן מקטין את העוצמה והתכיפות של הרגשות השליליים, כך שנוכל להתנהל איתם במקום שהם ינהלו אותנו.  העבודה של תמציות פרחי הבאך היא מאוד עדינה ומתרחשת כאילו ברקע החיים שלנו כי הרי אנחנו לא צריכים לשנות כלום ורק להקפיד לקחת את הטיפות, אבל היא מאוד עמוקה ועוצמתית, משנה דפוסי מחשבה ומשפרת את איכות החיים שלנו. 
SharonFAQ

האם ניתן להתמכר לתמצית?

ממש לא! התמציות לא גורמות לתלות פיזית או התמכרות נפשית. הרבה פעמים המטופל פשוט יפסיק באופן טבעי לקחת את התמצית כי הוא לא ירגיש צורך בה יותר וזו האינדיקציה לכך שהמצב מאוזן. 

יש משהו נוסף שרציתם לשאול? מוזמנים ליצור איתי קשר

מהחנות שלי

-17%
-17%
-17%
-17%