פרחי באך לתינוקות וילדים

פרחי באך מסייעים לתינוקות ולילדים בצורה מופלאה!
הם מגיבים לטיפול במהירות יחסית ומרוויחים ממנו מאד. בשל היותם רכים ותמימים, נקיים ממחשבות ומחסומים המצטברים עם הגיל, מתאפשר חיבור נפלא לתמציות שהותאמו וניתן לראות תוצאות יפות בזמן קצר. מטרת הטיפול בפרחי באך, היא לאזן את הילד ולאפשר לו למצות את הפוטנציאל הגלום בו.

היתרון המשמעותי במתן תמציות פרחי באך לילדים נובע מהעובדה שמדובר בטיפול טבעי, ללא חומרים ממכרים ומשמרים וללא תופעות לוואי. התמצית ללא טעם או ריח וניתן לתת ללא כל חשש לילדים ולתינוקות.

יתרון נוסף הוא שלחלק מהילדים, בעיקר בגילאים הצעירים, יש קושי לשתף פעולה בטיפולים מילוליים כגון שיחה עם פסיכולוג ילדים, טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים (cbt) וכדומה.
כמו כן, יש גם ילדים שלא מתחברים לטיפול בבעלי חיים או באומנות ומסרבים ללכת למפגשים.
הטיפול בפרחי באך יעיל, נוח, אינו מחייב שיתוף פעולה מצד הילד ולא דורש נסיעות ופגישות אלא עובד ברקע החיים שלנו בצורה עדינה, כמעט בלתי מורגשת אך עמוקה ויסודית מאוד ומאזן בצורה מופלאה רגשות שליליים.

פרחי באך לילדים

הנה כמה מצבים לשימוש בפרחי באך עבור תינוקות וילדים:

לטיפול פרחי באך לילדים

מהחנות שלי

-17%
-17%
-17%
-17%
פרחי באך לילדים

טיפול בפרחי באך לילדים - איך זה עובד?

טיפול בילדים מתחיל בשאלון קצר וענייני שנשלח למייל של ההורה. לאחר מכן, נקבעת שיחת אבחון ותשאול מקצועית ואישית עם אחד ההורים או שניהם יחד (וללא הילד) וזאת, על מנת לקבל תמונת מצב מדויקת ככל שניתן. בסיום השיחה, אני רוקחת בקבוק טיפולי המורכב ממספר תמציות שמטרתן לעזור באיזון הגוף הרגשי, המנטאלי והפיזי. פרחי באך הינם תוספת משמעותית וחשובה לכל טיפול ויכולים לשמש כלי ריפוי רב עוצמה בפני עצמו.
פרחי הבאך מאזנים, תומכים ומטפלים במהירות ובצורה טבעית ללא תרופות או כימיקלים. לתמציות אין תופעות לוואי וניתן לקחת אותן במקביל לכל תרופה נפשית ופיזית ולכל טיפול קונבנציונאלי או אלטרנטיבי.

איך לוקחים ומה אורך זמן הטיפול?

את התמצית שנרקחה במיוחד עבור הילד, ניתן לטפטף על הלשון ארבע פעמים ביום או יותר עפ"י הצורך וניתן גם לטפטף את הטיפות בבקבוק מים שהילד לוקח לגן או לבית הספר וללגום לאורך כל היום. תמציות פרחי באך עובדות מדהים על ילדים, אבל חשוב לא פחות התיווך והתמיכה שמקבל הילד מהוריו.
לכן, כחלק מהטיפול ניתן להתאים לאחד מההורים תמצית פרחי באך אישית. מהניסיון שלי, זה תורם משמעותית להצלחת הטיפול כי הילדים שלנו צריכים אותנו רגועים ומאוזנים כדי שנוכל להיות שם בשבילם בתקופה הזו.

מקרים שקרו...

לטיפול בפרחי באך בהתאמה אישית
צרו קשר 072-395-2618 או השאירו פרטים:
אפשרות לאבחון טלפוני ומשלוח תמצית פרחי באך לכל מקום בארץ ובעולם