טיפול טבעי כחלופה לריטלין בהפרעת קשב לבן 5

תוכן עניינים

הוריו של רועי (בן 5) הגיעו אליי עם מרשם לריטלין. הם סיפרו לי שבמכון להתפתחות הילד הוא אובחן עם קשיי קשב וריכוז, והחליטו שלפני שהם נותנים לו ריטלין הם מעוניינים לנסות משהו טבעי מאחר והם חוששים מתופעות הלוואי של תרופה כימית לילד כה קטן וצעיר.

לרכישת תמציות פרחי באך בחנות:
-17%
-17%

תמצית פרחי באך סטרסי – הפחתת סטרס, לחץ ומתח נפשי

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%
250.00

בשיחת האבחון שערכתי איתם, הם סיפרו לי שרועי משתולל ומפריע לגננת והיא לא מצליחה להתמודד אתו, הוא מתקשה לשחק ולהתרכז יותר מכמה דקות במשחק אחד, תזזיתי ומאוד לא רגוע. לעיתים אגרסיבי ומתפרץ מהר כשהדברים לא הולכים כפי שהוא רוצה. במהלך השיחה, נתתי להורים הסברים על הקושי שלו, אפשרתי להם לחוות את העולם מעיניו של רועי הקטן ולהבין את הקשיים עימם הוא מתמודד, הדרכתי אותם כיצד להגיב, איך להתנהג ומה להגיד בכדי לאפשר לרועי לשחרר את דפוסי ההתנהגות השליליים ולצבור חוויות חיוביות ולהחזיר לעצמו את הביטחון והמסוגלות העצמית שהרבה פעמים מתערערת אצל ילדים המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז.

לאחר שלב האבחון, שבו למדתי על רועי ועל הקשיים עימם הוא מתמודד, הכנתי עבורו תמצית פרחי באך מותאמת אישית. התמצית מגיעה בתוך בקבוק טיפולי בגודל 30 מ"ל שמחזיק בממוצע כחודש (כתלות בכמות הטיפות ליום). הוריו של רועי יטפטפו את התמצית בבוקר בתוך בקבוק המים שהוא לוקח לגן אותם ישתה רועי במהלך היום בהדרגתיות וללא ידיעתו שכן אין לתמצית טעם או ריח.

בשילוב הדרכת הורים בהם קיבלו כלים פרקטיים להתמודדות ותמצית פרחי באך שסייעה לאיזון רגשות שליליים, הפחיתה התפרצויות זעם, אגרסיביות, תזזיתיות והיפראקטיביות ואפשרה לרועי להתרכז ולהתמקד במשחקים ופעילויות ולא לברוח לגירויים החיצוניים שמסיחים את דעתו.

פרחי באך יכולים להקל ולסייע מאוד ולעיתים אף להוות תחליף לריטלין ודומיו. באמצעות התאמת תמצית פרחי באך אישית לכל ילד, ניתן לטפל במגוון בעיות קשב וריכוז באופן טבעי וללא תופעות לוואי ובמקביל לטפל גם בקשיים הרגשיים שלרוב מתלווים לסיטואציה: העלאת הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות, הפחתת תסכול ורגשות אשמה, התמודדות עם פחדים וחרדות והכי חשוב המטופלים שלי זוכים לשיפור באווירה המשפחתית, בהתנהגות בבית ובמסגרת החינוכית.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי