פרחי באך – טיפול טבעי להתפרצויות זעם וכעסים

תוכן עניינים

נועה, בת 38, נשואה עם שלושה ילדים קטנים, הגיעה אליי לטיפול בלחץ, התפרצויות זעם וכעסים שהגיעו עד לכדי לחצים בחזה.
בשיחת האבחון, היא שיתפה אותי בתחושה שאין לה אוויר, שהיא על הקצה, שהכול על הכתפיים שלה, דואגת להכל ולכולם ולעצמה לא נשאר לה זמן.
התקתוק האין סופי של עבודה, ילדים, חוגים, בישולים, ניקיונות וכביסות התיש אותה והיא הייתה נזרקת על הספה בסוף היום באפיסת כוחות, עם רגשות אשם שהתפרצה על הילדים בכעס על כל דבר קטן.

בתור אמא לשני קטנים בעצמי, ידעתי והבנתי את נועה מאוד. תיארתי לעצמי כמה רע היא מרגישה בהתנהלות היומיומית המתישה הזו, כמה עייפה ותשושה היא וכמה הראש שלה מלא במיליון ואחת משימות שהיא צריכה לתקתק. הבנתי גם את רגשות האשמה, החרטה והתחושות הקשות שהיא חווה לאחר כל התפרצות זעם. היה חשוב לי לתת לה תחושה שהרגשות שלה הם לגיטימיים ושהיא לא אמא רעה כמו שהיא מרגישה. היא עושה הכי טוב שהיא יכולה וזה המון.
אפשרתי לה לפרוק ולהתפרק כדי שיחד נוכל לחבר מחדש את כל החלקים.

לאחר שלב האבחון, הכנתי עבור נועה תמצית פרחי באך מותאמת אישית.
התמצית מגיעה בתוך בקבוק טיפולי בגודל 30 מ"ל שמחזיק בממוצע כחודש (כתלות בכמות הטיפות ליום) ונועה תיקח כל יום 4 טיפות * 4 פעמים ביום. מאחר ונועה עובדת עם קהל ואין באפשרותה להוציא את הבקבוק לפני כולם, הצעתי לה לטפטף 16 טיפות בתוך בקבוק מים מינרליים ולשתות לאורך כל היום בהדרגתיות.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

נועה עדכנה אותי לאחר כחודש, בסיום הבקבוק הראשון, שהיא מרגישה שינוי משמעותי. התמצית הקלה עליה, איזנה את ההופעה של רגשות שליליים, הגבירה סבלנות, הפחיתה התפרצויות זעם והורידה את מפלס הזעם והכעס שבעבע בה.

אם את מזדהה עם נועה אפילו במעט,
אני מזמינה אותך לבניית תוכנית טיפול בפרחי באך שתחזיר לך את הכוחות, ירגיעו את הלחץ והדאגות, יפזרו את העננה הכבדה מעליך.
בואי אליי לקבל כוחות – כדי שיהיו לך כוחות לתת.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי