טיפול בחרדה של רוני שהקשתה על כל המשפחה

תוכן עניינים

רוני בת 7 סבלה מפחד ממים שהשתלט על חייה והקשה על ההתנהלות המשפחתית. בשיחה איתם הם סיפרו לי שהם נמנעו ללכת אתה לים ולבריכה, אחיה הקטן וגם הם עצמם שמאוד אוהבים את הים והבריכה, סבלו מכך מאוד וגם ההתנהלות בבית הייתה קשה מאחר וכל מקלחת הפכה לסיוט, צרחות, צעקות ובכי קורע לב.

הוריה התלבטו תקופה ארוכה האם לפנות לקבלת טיפול בפחדים וחרדות, ועזרה מקצועית מאחר וחשבו (ודי בצדק) שרובינו חיים עם דאגות וחרדות ועדיין מצליחים לנהל את שגרת חיינו למרות הפחדים. אך לפעמים המצב יוצא מאיזון והפחדים משתלטים על חיינו, מנהלים אותנו, מטרידים את מנוחתנו ומפריעים לנו בשגרת החיים, ורוני שהייתה ילדה מאוד חברותית, מלאת שמחת חיים וסקרנית הלכה והסתגרה, העצבות התגברה והחרדות הגבילו אותה ומנעו ממנה לממש את הפוטנציאל שבה. רוני זעקה לעזרה והריה הבינו שהם חייבים לפנות לקבלת עזרה, כדי שתוכל לחזור לאיזון ולרגיעה.

בשיחת אבחון שבה למדתי על אופייה של רוני ועל הקשיים עימם היא מתמודדת והחרדות שמלוות אותה, הכנתי עבורה תמצית פרחי באך מותאמת אישית בבקבוק טיפולי בגודל 30 מ"ל שמחזיק בממוצע כחודש (כתלות בכמות הטיפות ליום). לתמצית אין טעם או ריח ואמה של רוני עדכנה אותי שרוני שמחה מאוד להיעזר בה, מזכירה לה כשהיא שוכחת לתת לה ואף מכנה אותה תמצית האומץ שלה 🙂

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

לאחר ארבעה בקבוקי טיפול, חל שיפור משמעותי ביחסים של רוני עם המים, הים והמקלחת והחרדות והפחדים נעלמו כלא היו. כיום, מספר חודשים מתחילת הטיפול, רוני נכנסת למקלחת בשמחה גדולה ובני המשפחה מרבים לבלות בבריכה בימי הקיץ החמים.

אם אתם או הילדים שלכם מתמודדים עם פחדים וחרדות, רגשות שליליים ודאגנות יתר, טיפול באמצעות תמצית פרחי באך הינו טבעי וממוקד שנותן פתרון יעיל, מהיר וללא תופעות לוואי.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי