לרומי נולד אח חדש – טיפול בפרחי באך והדרכת הורים

תוכן עניינים

"מאז שנולד לה אח קטן, היא הפכה לתינוקת בעצמה. רק מייללת ומתבכיינת על כל פיפס. לא נותנת לי אפילו דקה להאכיל את הקטנצ'יק בנחת וכל הזמן דורשת את תשומת הלב שלנו. אני מבינה אותה ומרחמת עליה ומשתדלת לתת לה המון תשומת לב, להרעיף מחמאות אבל שום דבר לא עוזר והאווירה בבית פשוט בלתי נסבלת, כל פתי בר שנשבר יכול להוביל למלחמת עולם וטרגדיה שלא נגמרת. נמאס לי כבר ללכת על ביצים בבית". כך סיפרו לי הוריה של רומי בת ה 3 שנולדה לה אחות קטנה לפני שמונה חודשים.

נכון שאח זאת המתנה הכי גדולה שאפשר לתת לילד, אבל זו תקופה מורכבת שמגלמת בתוכה המון שינויים וטלטלה רגשית לכל בני הבית ובטח שלקטנים שבן רגע הפכו לגדולים בעצמם. זה רחוק מלהיות כיף כמו שכולם הבטיחו להם.
כשאני נדרשת לטפל בילדים, במקביל לטיפול בפרחי הבאך אני משלבת הדרכת הורים ומשתמשת בכלים מעולם האינטליגנציה הרגשית. השילוב הזה, מהניסיון שלי, מביא לתוצאות מצוינות ומשנות חיים בזמן קצר.

רומי בעצם ביטאה באמצעות התנהגות, את הקושי שהיא חווה כחלק מאותה הסתגלות לשינויים. בפגישה אישית, הדרכתי את הוריה של רומי כיצד ללמד אותה לדבר את רגשותיה במקום להתנהג אותם. כיצד לתת לה תחושה שהם רואים ומבינים אותה ולהעצים את מקומה כילדה בוגרת ולעודד אותה לעצמאות ויחד עם זאת, גם לאפשר לה גם להיות תינוקית לפעמים מתוך הבנה שהתכחשות לצורך הזה תביא לתסכול והתנהגויות שליליות. והכי חשוב, הדגשתי את הצורך בשבחים וחיזוקים על מנת לטפח את תחושת המסוגלות והביטחון ולהעניק לה תחושה שהיא אהובה ורצויה.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

באמצעות הכלים הללו ותמצית פרחי באך שהכנתי אישית עבורה, רומי הסתגלה בהדרגה למעמדה החדש והאווירה וההתנהלות בבית חזרו להיות נעימים ומהנים.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי