פרחי באך לדיכאון וחרדה – טיפול בהתאמה אישית

טיפול פרחי באך לדיכאון וחרדה
תוכן עניינים

טיפול באמצעות פרחי באך לדיכאון ולחרדה

אנחנו חיים בתקופה בה יותר ויותר אנשים מתמודדים עם חרדה ודיכאון ברמה כזו או אחרת. כאשר תופעות אלו עלולות לפגוע בצורה משמעותית באיכות החיים של הסובלים מהן, ובכל התחומים – עבודה, זוגיות וחיי חברה. מהסיבה הזאת, מודעות לבעיה ונקיטת צעד על מנת לטפל בה תהווה ללא ספק צעד חשוב בהתמודדות עמה. בדיוק כאן, תמציות פרחי באך יכולות להיכנס לתמונה, ולהוות כאמצעי טיפול אפקטיבי אשר יסייע בהתגברות על התופעה. האם פרחי באך לדיכאון וחרדה יכולים לעזור לכם? ומהם היתרונות של טיפול טבעי בדיכאון בעזרת פרחי באך?

טיפול בפרחי באך לדיכאון וחרדה – מתי הכול התחיל?

ד"ר אדוארד באך שהיה רופא אנגלי, גילה בתחילת המאה העשרים, כי מצבים נפשיים ורגשיים משפיעים גם על מצבים פיזיים ומהווים כגורמים למחלות שונות – חלקן מחלות הנחשבות לקשות. גילוי זה גרם לד"ר באך לפעול על מנת למצוא פתרון בגורמים הנפשיים – רגשיים, וכך בעצם החל לפתח תמציות פרחי. בסך הכול הוא פיתח 38 תמציות פרחים שונות, אשר כל אחת מהתמציות מיועדת לטיפול במצב רגשי או נפשי אחר.

הד"ר גילה, כי התמציות שפיתח הינן יעילות בין היתר לטיפול בבעיות שינה, תופעות גיל המעבר, בעיות שינה, התמודדות עם כעסים, אך גם עבור מצבים של דיכאון וחרדה. עבורם הן נחשבות לאמצעי טיפולי פופולרי במצבים כאלו עד לעצם היום הזה.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
-17%
-17%
-17%

היתרון הגדול של טיפול בפרחי באך הוא שמדובר למעשה ביופי של תרופה טבעית לדיכאון וחרדה, ללא חומרים כימיים או חומרים ממכרים. ניתן לשלב אותו גם עם טיפול תרופתי קונבנציונלי מבלי שהוא יפגע בהצלחה או ביעילות של הטיפול. מעבר לכך, מדובר בהליך טיפולי קצר מאוד, פשוט ויעיל אשר יכול להתאים לכל אדם אשר מעוניין ליהנות מתועלותיו.

פרחי באך לדיכאון וחרדה

למי הטיפול פרחי באך מתאים?

פרחי באך לדיכאון וחרדה מהווים שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר יכולה להתאים לכל מי שסובל מדיכאון וחרדה בכל רמה ומכל סיבה – הטיפול מתאים לטווח רחב של גילאים וגם לילדים. כאן חשוב לציין שבמקרים קשים של דיכאון קליני לדוגמה, ההמלצה תהיה להשתמש בתמציות פרחי באך בנוסף לטיפול התרופתי נוגד הדיכאון ולא כתחליף לתרופות אלו. במצבים קלים יותר של דיכאון קל או זמני וחרדות קלות ניתן להשתמש בתמציות פרחי באך כטיפול העיקרי.

חשוב לציין כי תמציות פרחי באך הן כאמור תמציות טבעיות אשר אינן טומנות בחובן כל תופעות לוואי, כך שניתן ליטול אותן בראש שקט, מבלי לחשוש מהשפעות לא רצויות. ההשפעה של תמציות פרחי באך היא השפעה מהירה יחסית ויהיו מקרים שניתן יהיה להבחין בשינוי ובתוצאה כבר ימים בודדים לאחר תחילת הטיפול. טיפול בפרחי באך מתאים עקב כך למכנה המשותף הרחב ביותר של משתמשים, כולל אוכלוסיות "רגישות" שחלק מהטיפולים המקובלים פחות מומלצים עבורן: ילדים ובני נוער, נשים בהריון או לאחר לידה, אנשים מבוגרים וכן הלאה.

כך משאירים את הדיכאון מאחור

כמובן שבכדי ליהנות מכל התועלות של הטיפול ותוצאותיו החיוביות, חשוב להגיע למטפל מקצועי ומוסמך בפרחי באך. מטפל אשר לאחר האבחון ההתחלתי ידע להתאים את התמציות המתאימות ביותר למטופל ולמצבים הנפשיים איתם הוא מתמודד. כאמור, למרות שלא קיים כל סיכון בנטילת יתר של תמציות פרחי באך ההמלצה תהיה להישמע להוראות המטפל בנושא ולנטול את התמציות בתדירות עליה הוא ממליץ.

אני יכולה לסייע לכם בכמה אופנים. ראשית, תוכלו לרכוש תמצית פרחי באך בהתאמה אישית, אותה אני אתאים לכם לאחר שאלון מפורט שתמלאו ובו תתייחסו בין היתר למאפיינים האישיים שלכם, לרקע הרפואי, לתסמינים שאתם חווים וכן הלאה. אופציה אחרת היא לרכוש תמציות פרחי באך מוכנות, על פי התסמינים הספציפיים שאתם חווים, גורמים אפשריים להם או השינוי שאתם רוצים לעבור: לדוגמה תמצית אנרג'י לשיפור התחושה האישית, תמצית להתמודדות עם עייפות וחוסר אנרגיה, תמצית לנשים לאחר לידה (והרי ידוע שדיכאון לאחר לידה הוא תופעה נפוצה) ועוד.

רשימת התמציות המלאה זמינה עבורכם להתרשמות ולרכישה מהירה בחנות שלי. אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר בכל שאלה או התלבטות.

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי