פרחי באך לטיפול טבעי בילדים

תוכן עניינים

כך פרחי באך יכולים לסייע לילדים שלכם

הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב שיש לנו בחיים, וכשאנו רואים שהם מתמודדים עם קשיים כאלו ואחרים, אנחנו נעשה הכול בכדי למצוא דרך לסייע להם. העניין הוא, שרבים מהאמצעים הטיפוליים אשר עומדים לרשותנו טומנים בחובם תופעות לוואי כאלו ואחרות ולכן, חשוב לבחור בצורה מוקפדת את טכניקת הטיפול כאשר שיטת טיפול טבעית כמו פרחי באך לילדים תהווה ללא כל ספק את אחת מהבחירות הטובות ביותר אותן ניתן לעשות – ולו רק בשל השקט הנפשי להורים אשר יהיו רגועים שהילדים שלהם נהנים מטיפול אשר אינו כולל תופעות לוואי או חומרים אשר עלולים להזיק לילד.

טיפול בפרחי באך נחשב כאפקטיבי לטיפול באנשים בכל קשת הגילאים וגם עבור ילדים צעירים, מכיוון שמדובר בטיפול טבעי אשר כאמור, אינו כולל בתוכו חומרים כימיים מסוכנים או תופעות לוואי. אופן הטיפול בילדים דומה במהותו לטיפול פרחי באך במבוגרים, וכשגם אצלם ניתן להבחין בתוצאות כבר זמן קצר לאחר תחילת הטיפול בפרחי באך. יחד עם זאת, יש להתמיד בטיפול בהתאם להוראות של המטפל לגבי תדירות השימוש בפרחי באך.

התאמה של תמציות פרחי באך עבור ילדים נחשבת למתאים ויעיל לטיפול במגוון רחב של הפרעות ומצבים רגשיים ובין היתר: טיפול בכעסים, הפרעות קשב וריכוז, טיפול בהפרעות שינה, משברים ותקופות קשות, מעברים למסגרות חינוך חדשות (או שינויים ברמה הכללית) והרשימה עודנה ארוכה. כמובן שיש להתאים את טיפול בפרחי באך באופן פרטני לילד.

תמציות פרחי באך לרכישה:
-17%
המחיר המקורי היה: ₪300.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪250.00.
-17%
המחיר המקורי היה: ₪300.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪250.00.
-17%
המחיר המקורי היה: ₪300.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪250.00.
-17%
המחיר המקורי היה: ₪300.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪250.00.

הליך הטיפול בפרחי באך

הליך הטיפול מתחיל באבחון הראשוני של הילד בפגישה אישית. האבחון מתבצע באמצעות שאלון ייעודי מקדים להורי הילד, במקרים רבים עולה צורך גם לפגוש את הילד עצמו ואף לראותו בסביבתו הטבעית. מטרת השאלון והליך האבחון המקדים הם לאפשר למטפל להכיר את הילד ואת הקשיים השונים עמם הוא מתמודד אשר בגינם הוריו הפנו אותו לקבלת הטיפול.

בשלב הבא, המטפל מתאים לילד בהתבסס על האבחון תמציות פרחי באך ועל הילד להתחיל בנטילת התמציות בהתאמה להוראות המטפל.
תמצית פרחי באך אמורה לעבוד על הצד הרגשי אצל הילד כאשר פעולת התמציות היא לנקות את כל אותם רגשות שליליים אשר עלולים לפגוע בילד – מה שיאפשר לו למצות את מלוא הפוטנציאל והיכולות שלו.

כשהטיפול מתחיל להשפיע

בכוחן של תמציות פרחי באך להשיב את האיזון הנפשי והגופני למטופלים. אלו יכולים להיות מטופלים בגילאי הילדות המוקדמת ואלו יכולים להיות כמובן גם מבוגרים בכל קשת הגילאים. כידוע, ילדים חשופים למגוון רחב של שינויים, מצבים והתמודדויות אשר בכוחם להפר אצלם את האיזון ולהקשות עליהם את החיים.
בכדי שהילדים יוכלו ליהנות מכל התועלות אשר טמונות בתמציות פרחי באך, קיימת חשיבות גבוהה לעשות את הצעד הזה ולבצע את הפנייה הראשונית לטיפול – כאמור, כבר לאחר תקופת זמן קצרה ניתן יהיה לראות את התוצאות ואת השינוי שהטיפול יוביל אליהם.

 

 

WhatsApp
Facebook
Email
Telegram
מקרי ילדים שקרו
תוכן עניינים
עקבו אחרי בפייסבוק
לקוחות מספרים
יש לכם שאלה?
רוצים להתייעץ איתי?
שרון אזולאי